پس از قرن ها !!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : maJooJ

طبق آخرین پستی که زدم معلومه که قرار بوده باز برگردم !!خنده ولی اینترنت محترمه قطع شده بوده و دیگه نیومدم ( خو معلومه دیگه اینو که می شه کاملا از سخنان قبلیم فهمید !!  )

ولی در هر حال این یکی دو سالی که اینجا نبودم ( واااای به نظر اینقدر طولانی نمیومد !) کلی تجربه کسب کردم ( ها هاا !!! اصلا لحن و جو و کلاس رو حال می کنین ؟) مردد

بعله دیگه درسته ما عجوج مجوجیم ولی ما هم می تونیم تجربه کسب کنیم ...

می گین مثلا چی ؟ ها ؟ ها؟ ها ؟ ( شکلک مشکووک )

خب اولندش که وقتی می گی فردا این کارو می کنم ... فردا که یاده قضیه می افتی می گی خب من که گفته بودم فردا انجامش می دم ... و روز بعد و روز بعد و متاسفانه این فردا نمی آید !!! بعله فردا ها خیلی غیر قابل دسترس می باشند ....

به قوله شاعر گفتنی کار امروز را به فردا میافکند که فردا نیز فردایی دارد ... ( مجوجاا ... بر حسب حافظا بخونید )

 

و دومندش که خب دومندشه دیگه به شما چه ؟ من که نباید همه ی تجربه هامو به شما بگم ؟ هوووم ؟ زرنگیین ؟ می خواین بگم شما دیگه همون اشتباهارو نکنین ؟ ها هاا

 

ما خبیص تر اض این حرف هایییم !!! (بهلههه)

 

شاید یه تغییراتی به سایت بدم ... یعنی موضوعاتشو گندرش بدم ( منظور گسترشه برای تازه وارد ها می گم !!!)

بهله ولی با تمام قدرت حسه تیمارستونی رو نگه می دارم ...

 

خب دیگه باید برم فعلا ...

اووه ! یه صدایی میاد که می گه ::

نــــــــــــــــــــــه ..

نـــــــــــــــــــــــــــــــرووو ...

تو هم مثه من نمی تونی دووم بیاریی

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرووو

تو هم مثه من تو خوندن کم میاری

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو

هــــــــــای ....

 

وای می بینین؟ طرفدارا به خاطر رفتن من دارن خودکشی می کنن ولی خب ...

 

بابای !

 

پ.ن :: همین الآن فهمیدم که شکلکارو دیگه نمی شه کپی کرد پس دیگه فعلا بدونه شکلک های باحال سر کنید تا درستش کنم !! :دی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 29436
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1